București, 12 iunie 2024
DevTalks România, cea mai amplă conferință dedicată dezvoltatorilor software și profesioniștilor IT din România, a avut loc pe 29-30 mai, în București, la Romexpo. Timp de două zile, 7000 de participanții au avut acces la un conținut valoros, oferit de 160 de experți din industria IT. Evenimentul a găzduit 14 scene de conținut tehnic și peste 70 de spații expoziționale și de networking pentru participanți, plus 2 zone nou lansate la această ediție.
Cu o tradiție de 10 ani, DevTalks România a reunit anul acesta 7000 de participanți, developeri și profesioniști IT, din România, dar și din Franța, Danemarca, Olanda, Germania, UK, Republica Moldova, Spania sau SUA. DevTalks 2024 a adus în prim plan peste 160 de experți din industria IT de la cele mai mari companii de tehnologie din piața locală și internațională și 14 scene de conținut tehnic cu focus pe Java, Web, Mobile, Women in Tech, Big Data & Cloud, DevLead, Future of Engineering, DevOps, QA & Testing, Security, Product World și Gaming.
Zona expozițională a reunit peste 70 de companii de tehnologie devenind cel mai complex eveniment adresat developerilor și profesioniștilor IT. Noutatea ediției din acest an a constat în lansarea a 2 zone: Round Table Area, ce a cuprins masterclass-uri tehnice pe conceptul “Silent Disco”, respectiv Grow Your Idea, o zona dedicată start-up-urilor în tehnologie.
Ediția cu numărul 11 DevTalks România a fost susținută de MassMutual Romania, în calitate de Sponsor Principal
”„Suntem încântați că am putut fi prezenți în cadrul DevTalks România pentru al treilea an consecutiv, în calitate de sponsori principali ai evenimentului. Pentru noi este o oportunitate excelentă să susținem această comunitate de IT vibrantă, unde ideile se dezvoltă și unde învățăm din experiențele fiecăruia. Aici este locul unde interacționăm în mod direct cu cei care creează următoarea generație de tehnologie, deschizând calea pentru generațiile viitoare.” Mike Makar, Head of MassMutual Romania.
Alături de MassMutual Romania la eveniment au fost prezenți: Amazon, Booking Holdings Romania, EveryMatrix, Google, HCLTech, Luxoft Romania, METRO.digital, Playtika, _VOIS, Vodafone Romania, Connections Consult, Systematic, 1&1 Internet Development, Accenture, Awin Global, BCR, DB Global Technologies, Electronic Arts Romania, eMAG, EPAM Romania, In The Pocket, Ipsos Interactive Services, LSEG Romania, Moldova Innovation Technology Park, Molson Coors GBS, N-able, N-iX, P&G, Palo Alto Networks, Revolut, SoftServe, Stefanini, Thales, Thoughtworks, Tremend – a company of Publicis Sapient, UniCredit, Arvato Systems, Central Europe Technologies, part of BNP Paribas Personal Finance, Concentrix, Finastra, GE Vernova, INKI.TECH, Swissquote, Tiriac Auto, cu marca Mercedes–Benz, Nespresso Professional, Mindspace, Workspace Studio, Cabina Trasnita, Pepsi, Heineken, Autonom Drive & Blue Romania, Viva Telecom, Finaqua, Therme București.
”Noi, la METRO.digital, am avut plăcerea de a participa și de a sponsoriza scena Product World la DevTalks 2024. Ne-a plăcut foarte mult să petrecem timp cu alți entuziaști ai produselor și să împărtășim perspectivele noastre în calitate despeakeri. Colegii noștri de la stand s-au bucurat de o experiență uimitoare conectându-se cu persoane cu perspective similare, iar interacțiunile față în față au stârnit cu adevărat idei inovatoare. Felicitări organizatorilor pentru găzduirea unuia dintre cele mai mari evenimente de tehnologie din România – un eveniment pe care nimeni din lumea tehnologiei nu ar trebui să-l rateze!” – Maria Manu, Employer Branding Specialist @METRO.digital
”Participarea la DevTalks anul acesta a fost o experiență remarcabilă pentru echipa noastră. Evenimentul a fost organizat impecabil, prezentând o gamă diversă de conferințe captivante și provocatoare. Am avut privilegiul de a ne conecta cu o multitudine de profesioniști talentați care împărtășesc viziunea și dedicația noastră pentru industrie. Atmosfera a fost incredibil de propice pentru networking și schimb de cunoștințe. În general, DevTalks ne-a oferit perspective și conexiuni inestimabile și așteptăm cu nerăbdare să revenim anul viitor!” – Răzvan Sfredel, Talent Partner, Awin Global
”Am avut o experiență uimitoare la DevTalks anul acesta! Speakerii prezenți au fost remarcabili, astfel încât evenimentul a fost plin de prezentări grozave și perspective valoroase din partea tuturor. La standul companiei ne-am bucurat deconversații captivante și interacțiuni valoroase, iar atmosfera generală a fost electrizantă.” – Mirela Neagu-Petrisor, Marketing Specialist – Tremend, a company of Publicis Sapient
Următorul eveniment DevTalks România va avea loc pe 4-5 iunie 2025. Mai multe detalii despre cea mai amplă conferință dedicată dezvoltatorilor software și profesioniștilor IT din România, pot fi accesate pe https://www.devtalks.ro
Despre Catalyst Solutions
Catalyst Solutions este o companie de consultanță în resurse umane, specializată în soluții de recrutare și employer branding. În cei 17 ani de experiență, Catalyst a devenit cunoscută pentru unele dintre cele mai mari proiecte și evenimente din domeniu, precum:
· DevTalks Romania, cea mai așteptată conferință IT, care reunește 6000 de profesioniști pasionați de web, online, cloud computing, big data și alte tehnologii sau trenduri IT. DevTalks are două ediții, în Bucuresti, între 29-30 mai, și în Cluj-Napoca, pe 26 septembrie.
· DevCon, cea mai influentă conferință dedicată profesioniștilor IT. Pe 5 și 6 noiembrie vor avea loc 6 conferințe dedicate, care ating o varietate de tehnologii și arii de interes, precum: Java, .NET, Data, AI & Machine Learning, Web & Mobile, și nu numai.
· www.hipo.ro, singurul portal de carieră dedicat exclusiv candidaților cu studii superioare.
· Angajatori de TOP, cel mai mare târg de carieră din România, are loc pe hipo.ro de două ori pe an și aduce impreuna 200.000+ candidați și 80 angajatori la fiecare ediție.
· Top Talents România, program care identifică și premiază cei mai valoroși 250 de tineri români.
· Studiul Cei mai doriți angajatori, cel mai cuprinzător instrument de pe piață care măsoară gradul de atractivitate al brand-urilor de angajatori, precum și așteptările pe care tinerii le au de la aceștia.