Jorgen Sundberg: Hai sa vedem daca putem sa ii facem pe romani sa fie catalizatorii Employer Branding-ului in Europa?!

21 martie 2018

Pentru tine, cum arata locul de munca de invidiat? Crezi ca nu exista asa ceva? Ai nevoie de dovezi? Te invitam la sfarsitul lunii martie, pe 28 si 29, la masterclassul “The Enviable workplace”. Este calea cea mai potrivita pentru a te convinge ca locul de munca de invidiat nu doar ca exista, dar are si o reteta bine gandita si testata in employer branding. Ne bucuram sa va facem cunoscut acest eveniment organizat de comunitatea Learning Network, pe care noi, echipa Catalyst Solutions, il sprijinim in calitate de Partener. Pentru evenimentul dedicat Employer Branding-ului gazda va fi Jorgen Sundberg! HR influencer, consultant si specialist in employer branding si “tatal” blogului de cariera si recrutare aflat pe primul loc mondial.

 

Vrei sa vezi cum arata employer branding in 2018 direct de la unul dintre cei care ii dau tonul?
Jorgen Sunberg

Intr-un interviu ce ne-a fost acordat exclusiv, Jorgen ne spune ca: “in acest moment, arata foarte bine! Este un subiect fierbinte si se afla pe agendele de management din toata lumea. CU TOATE ACESTEA, noi, ca industrie, trebuie sa ne asiguram ca nu este doar un buzzword si ca aduce cu adevarat beneficii tangibile companiilor. Fara sa fii capabil sa demonstrezi ROI-ul in privinta employer branding-ului, acesta risca sa fie doar un concept asemenea celui de “big data, care era la mare moda acum 4 ani si care acum nu se mai foloseste.”

 

Si cum trendurile fac legea, este bine de stiut direct de la sursa care sunt principalele trend-uri ale anului in employer branding!

Iar sursa, adica Jorgen, face un clasament top 3 trenduri care arata asa:

1. Personalizarea – cu ajutorul tehnologiei, suntem acum capabili sa oferim abordari de atragere si candidate journeys personalizate.
2. Employer Value Proposition – cele mai mari companii au dezvoltat pana acum una si acum sunt ocupate sa o regleze pentru diferite roluri si/ sau regiuni.
3. Recenzarea angajatorilor– site-uri precum Glassdoor, Kununu si Indeed devin din ce in ce mai importante pentru candidati. Dar, de asemenea, ar trebui sa existe o concentrare din partea companiilor pentru a intelege cum pot oferi o experienta mai buna.

Daca vorbim de trenduri, vorbim si de viitor si, in epoca in care invatarea sociala si revolutia tehnologica fac legea, Jorgen este de parere ca ambele sunt “parte a unui loc de munca eficient. Nu este nimic mai enervant decat sa folosesti software-uri expirate sau procese pe care angajatii nu le inteleg sau in care nu cred. O organizatie trebuie sa fie agila si dispusa sa adopte inovatia ca mod de gandire.”

In plus, “este foarte greu sa masori employer branding-ul. Iar aceasta reprezinta o problema. Fara rezultate masurabile, nu putem justifica cresterile de buget sau chiar sa ne pastram actualele bugete. Asa ca este mult de munca la acest capitol.”

Anul acesta, Jorgen se va afla pentru a doua oara in Romania, asa ca nici ca se putea ocazie mai buna de a afla ce parere are un specialist ca el despre employer branding-ul de aici si ce se asteapta sa gaseasca mai bun. Iar daca un guru precum este el are asa cuvinte bune de spus la adresa noastra, e clar ca ne aflam pe drumul cel bun!

“Vreau sa gasesc employer branding-ul separat de marketing-ul de recrutare. Una este despre producerea constientizarii si a interesului, cealalta este despre a-i determina pe oameni sa aplice pentru job-uri. Din ceea ce am vazut anul trecut in Bucuresti, Romania are profesionisti foarte talentati carora nu le este teama sa incerce lucruri noi.  Uneori pare ca partea romana din cadrul unei companii germane sau franceze o ia inaintea sediului central in ceea ce priveste employer branding-ul. Asa ca, hai sa vedem daca putem sa ii facem pe romani sa fie catalizatorii employer branding-ului in Europa?!”

Ne vedem pe 28 si 29 martie la The Enviable Workplace! Mai multe detalii despre eveniment si inscriere puteti gasit aici.

Recent Posts